5 tähden asiakaskokemus Podcast
Osa 12 – Teknologia & Digitalisaatio & Asiakaskokemus – Vieraana Timo Savolainen & Kati Lehmuskoski , Sofigate
Aiheet:
* Kuinka digitaalinen transformaatio ja asiakaskokemus liittyvät toisiinsa.
* Esittelyssä hyviä case esimerkkejä yrityksistä, jotka ovat onnistuneet digitaalisessa transformaatiossa.
* Pertun grilli – Millaisia työpäiväkokemuksia tarjoaa Sofigate
Osa 11 – Teknologia & asiakaskokemus – Vieraana Mikki Ylevä & Mikko Sävilahti , Haltu
Aiheet:
* Teknologian rooli asiakaskokemuksessa
* Kuinka palveluita tulisi kehittää
* Pertun grilli – Millaisia työpäiväkokemuksia tarjoaa Haltu Oy
Osa 10 – Asiakaskokemuksen mittaaminen – Jukka Nevalainen, MainIdea
5 vinkkiä asiakaskokemuksen mittaamiseen plus 2 bonusta.
Osa 9 – Asiakaskokemus myynnin vauhdittajana – vieraana Johannes Karjula, Kokemuksia.fi
Millainen vaikutus asiakaskokemuksella on aidosti liikevaihdon lisääntymiseen? Miten asiakaskokemuksia tulisi tehokkaasti hyödyntää osana myyntiputkea? millainen on asiakaskokemusten hyödyntämisen nykytila Suomessa? Mistä ajatuksia Kokemuksia.fi liiketoiminnalle syntyi?
Osa 8 – Asiakaskokemus SOTE-sektorissa – Ville Paasonen, SOTE360
Asiaa asiakaskokemuksen nykytilasta ja tulevaisuudesta SOTE-sektorissa, case esimerkki virtuaalisesta palvelutalosta sekä tarinaa kuinka palveluita nykypäivänä tulisi kehittää.
Osa 7 – Kirjailijat vieraana YLE Puheen aamussa 10.8.2017
Mistä me puhutaan kun puhutaan hyvästä asiakaskokemuksesta? Herrat Gylling, Ahvenainen ja Leino piipahtivat Puheen Aamussa Jere Pehkosen ja Miia Krausen vieraina.
Osa 6 – Asiakkaista faneja, seminaaritallenne 23.3.2017 Pori
Pertun seminaariesitys Suomen Yrittäjien tilaisuudesta 23.3.2017 Porista.
Osa 5 – Asiakastiedon hyödyntäminen – Sani Leino, Thinglink
Tässä jaksossa keskustelemme Sanin kanssa siitä, kuinka dataa voitaisiin aidosti hyödyntää paremmin asiakaskohtaamisissa. Käsittelemme asiaa mm. tosielämän casen (A-katsastus) kautta.
Osa 4 – Asiakaskokemus verkossa – Matias Suhonen, Matter Agency
Osassa 4 vieraana Matter Agencyn toimitusjohtaja Matias Suhonen.
Käsittelyssä:
- Miten lähteä liikkeelle verkossa tapahtuvien kohtaamisten kehittämisessä?
- Millaisilla sisällöillä voit parantaa laatua kohtaamisissa?
- Brändikokemus
- Työpäiväkokemuksen rooli asiakaskokemuksessa
Osa 3 – Asiakaskokemus liigaseurassa – Tuomas Muotka, Mikkelin Jukurit
5 Tähden asiakaskokemus Podcastin osassa 3 Pertun vieraana on Jukureiden toimitusjohtaja Tuomas Muotka.
Käymme läpi:
- Mitä asiakaskokemus merkitsee liigaseuralle?
- Kuinka Jukurit systemaattisesti kehittää asiakaskokemusta?
- Mikä on Jukureiden käyttämä ja hyödyntämä heimo ajattelumalli?
- Millaisella tolalla on Jukurieden tuottama ydinasiakaskokemus kaukalossa
- Millaisia parannuksia asiakaskokemukseen Jukurit on tehnyt ja tulee kaudella 2017-2018 tekemään jäähallilla sekä verkossa?
- Mihin Jukureiden brändiä halutaan tulevaisuudessa kehittää?
Osa 2 – Asiakaskokemus syntyy kohtaamisissa – Mika Jordanov, Vainu
Tällä kertaa Pertun vieraana on Vainun Mika Jodanov.
Käymme läpi:
- Mitä Mika ajattelee kohtaamisista ja kuinka Mika omassa arjessaan kohtaa ihmisiä ja yrityksiä?
- Kuinka voit hyödyntää teknologiaa kohtaamisten laadullistamiseen?
- Mitä tulevaisuudessa teknologia, kuten keinoäly mahdollistaa tulevaisuudessa?
Osa 1 – Asiakaskokemuksen merkitys ohjelmistoyritykselle – Pekka Hyvärinen, Meltwater
Tervetuloa seuraamaan 5 tähden asiakaskokemus Podcastia! Ensimmäisenä Pertun vieraana on Meltwaterin Pekka Hyvärinen.
Käymme läpi:
- Mitä asiakaskokemus merkitsee Meltwaterille?
- Minkälaisessa roolissa asiakaskokemus on Meltwaterin liiketoiminnassa?
- Kokemus syntyy kohtaamisissa. Millaisia erityyppisiä kohtaamisia Meltwater käy asiakkaidensa kanssa?
5 tähden asiakaskokemus Podcast