5 tähden asiakaskokemus Podcast

Osa 12 – Teknologia & Digitalisaatio & Asiakaskokemus – Vieraana Timo Savolainen & Kati Lehmuskoski , Sofigate

Aiheet:
* Kuinka digitaalinen transformaatio ja asiakaskokemus liittyvät toisiinsa.
* Esittelyssä hyviä case esimerkkejä yrityksistä, jotka ovat onnistuneet digitaalisessa transformaatiossa.
* Pertun grilli – Millaisia työpäiväkokemuksia tarjoaa Sofigate

Osa 11 – Teknologia & asiakaskokemus – Vieraana Mikki Ylevä & Mikko Sävilahti , Haltu

Aiheet:
* Teknologian rooli asiakaskokemuksessa
* Kuinka palveluita tulisi kehittää
* Pertun grilli – Millaisia työpäiväkokemuksia tarjoaa Haltu Oy

Osa 10 – Asiakaskokemuksen mittaaminen – Jukka Nevalainen, MainIdea

5 vinkkiä asiakaskokemuksen mittaamiseen plus 2 bonusta.

Osa 9 – Asiakaskokemus myynnin vauhdittajana – vieraana Johannes Karjula, Kokemuksia.fi

Millainen vaikutus asiakaskokemuksella on aidosti liikevaihdon lisääntymiseen? Miten asiakaskokemuksia tulisi tehokkaasti hyödyntää osana myyntiputkea? millainen on asiakaskokemusten hyödyntämisen nykytila Suomessa? Mistä ajatuksia Kokemuksia.fi liiketoiminnalle syntyi?

Osa 8 – Asiakaskokemus SOTE-sektorissa – Ville Paasonen, SOTE360

Asiaa asiakaskokemuksen nykytilasta ja tulevaisuudesta SOTE-sektorissa, case esimerkki virtuaalisesta palvelutalosta sekä tarinaa kuinka palveluita nykypäivänä tulisi kehittää.

Osa 7 – Kirjailijat vieraana YLE Puheen aamussa 10.8.2017

Mistä me puhutaan kun puhutaan hyvästä asiakaskokemuksesta? Herrat Gylling, Ahvenainen ja Leino piipahtivat Puheen Aamussa Jere Pehkosen ja Miia Krausen vieraina.

http://areena.yle.fi/1-4200362

Osa 6 – Asiakkaista faneja, seminaaritallenne 23.3.2017 Pori

Pertun seminaariesitys Suomen Yrittäjien tilaisuudesta 23.3.2017 Porista.

Osa 5 – Asiakastiedon hyödyntäminen – Sani Leino, Thinglink

Tässä jaksossa keskustelemme Sanin kanssa siitä, kuinka dataa voitaisiin aidosti hyödyntää paremmin asiakaskohtaamisissa. Käsittelemme asiaa mm. tosielämän casen (A-katsastus) kautta.

Osa 4 – Asiakaskokemus verkossa – Matias Suhonen, Matter Agency

Osassa 4 vieraana Matter Agencyn toimitusjohtaja Matias Suhonen.

Käsittelyssä:

  1. Miten lähteä liikkeelle verkossa tapahtuvien kohtaamisten kehittämisessä?
  2. Millaisilla sisällöillä voit parantaa laatua kohtaamisissa?
  3. Brändikokemus
  4. Työpäiväkokemuksen rooli asiakaskokemuksessa

Osa 3 – Asiakaskokemus liigaseurassa – Tuomas Muotka, Mikkelin Jukurit

5 Tähden asiakaskokemus Podcastin osassa 3 Pertun vieraana on Jukureiden toimitusjohtaja Tuomas Muotka.

Käymme läpi:

  1. Mitä asiakaskokemus merkitsee liigaseuralle?
  2. Kuinka Jukurit systemaattisesti kehittää asiakaskokemusta?
  3. Mikä on Jukureiden käyttämä ja hyödyntämä heimo ajattelumalli?
  4. Millaisella tolalla on Jukurieden tuottama ydinasiakaskokemus kaukalossa
  5. Millaisia parannuksia asiakaskokemukseen Jukurit on tehnyt ja tulee kaudella 2017-2018 tekemään jäähallilla sekä verkossa?
  6. Mihin Jukureiden brändiä halutaan tulevaisuudessa kehittää?

Osa 2 – Asiakaskokemus syntyy kohtaamisissa – Mika Jordanov, Vainu

Tällä kertaa Pertun vieraana on Vainun Mika Jodanov.

Käymme läpi:

  1. Mitä Mika ajattelee kohtaamisista ja kuinka Mika omassa arjessaan kohtaa ihmisiä ja yrityksiä?
  2. Kuinka voit hyödyntää teknologiaa kohtaamisten laadullistamiseen?
  3. Mitä tulevaisuudessa teknologia, kuten keinoäly mahdollistaa tulevaisuudessa?

Osa 1 – Asiakaskokemuksen merkitys ohjelmistoyritykselle – Pekka Hyvärinen, Meltwater

Tervetuloa seuraamaan 5 tähden asiakaskokemus Podcastia! Ensimmäisenä Pertun vieraana on Meltwaterin Pekka Hyvärinen.

Käymme läpi:

  1. Mitä asiakaskokemus merkitsee Meltwaterille?
  2. Minkälaisessa roolissa asiakaskokemus on Meltwaterin liiketoiminnassa?
  3. Kokemus syntyy kohtaamisissa. Millaisia erityyppisiä kohtaamisia Meltwater käy asiakkaidensa kanssa?

5 tähden asiakaskokemus Podcast

Kommentoi